Swyx en wachtrijen/queues

Regelmatig kom ik de vraag naar wachtrijen/queues tegen als men op zoek is naar een nieuwe telefooncentrale. Bij een software PBX zoals Swyx waarbij tools om functionaliteit te bouwen in b.v. Visual Basic Script volop aanwezig zijn blijken dan opeens zoveel keuzes mogelijk te zijn dat zelfs ik nog wel eens schrik. Want wat is voor welke situatie nu de meest geschikte oplossing? Een greep uit de vele mogelijkheden voor wachtrijen:

Ja en dan komt de onvermijdelijke vraag: Welke past nu het beste bij mij? Mij is in zoverre wel duidelijk dat ik alle genoemde Queue’s een of meerdere keren al geïmplementeerd heb. Oftewel een standaard oplossing voor alles is er niet. Graag ga ik dan ook in gesprek om gezamenlijk een juiste uit te zoeken. En, blijkt uit de praktijk, vooral ook in een live omgeving op locatie gaan kijken om te zien hoe een oplossing daadwerkelijk in de praktijk werkt.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *