‘KPN gijzelt zakelijke overstappers’ | Webwereld

“KPN heeft de opzegtermijn voor zakelijke telefonieabonnementen in augustus verhoogd naar drie maanden. Daardoor zitten zakelijke klanten snel twee maanden langer vast aan hun contract.

Na een wijziging van de algemene voorwaarden van KPN moeten klanten drie maanden voor hun contract afloopt opzeggen. Volgens klanten heeft de telecomreus dat niet goed gecommuniceerd. Daardoor lopen klanten een groot risico om dubbel te betalen als zij verhuizen naar een andere aanbieder, bevestigt telecomwaakhond OPTA.” Lees verder in het bron artikel: ‘KPN gijzelt zakelijke overstappers’ | Webwereld.

Het moet ook niet gekker worden ook. Had ik al een voorkeur om zo onafhankelijk mogelijk in alle vrijheid gebruik te maken van partijen voor communicatie diensten zonder contracten met kleine lettertjes. Dan worden de argumenten daarvoor je nu letterlijk in de schoot geworpen.

Met dank aan Alan die me op dit artikel wees.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *