Weg met dat papier, verstuur uw factuur digitaal!

Digitaal factureren, sinds vorige jaar februari is dat belastingtechnisch geen probleem, de overheid stimuleert dit juist. Relaties van Adfocom zijn er inmiddels al gewend dat onze facturen per e-mail worden verstuurd in plaats van per post. Maar waarom zou een bedrijf eigenlijk digitaal moeten willen factureren? Vele argumenten op het gebied van efficiëntie en archivering zullen nu ongetwijfeld een plek krijgen. Maar het kan ook simpel: Al eens uitgerekend hoeveel geld er dan bespaart wordt op: portokosten, enveloppen, briefpapier en toner?

Wellicht dat u nog niet eerder nagedacht heeft over het digitaal versturen van uw facturen. U zult verbaasd staan wat u reeds aan mogelijkheden in huis heeft en hoe met de juiste inspanningen en investeringen op dat vlak veel kosten bespaard kunnen worden. O ja, wat de belastingdienst betreft, de regels voor digitale facturen zijn gelijkgetrokken aan hun “oude” papieren broer.

Misschien tijd om eens een onder het genot van een kop koffie van gedachten te wisselen hoe wij dat in uw organisatie gaan realiseren?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *