Black (Friday) dashboard

Grappig om op Black Friday een bericht van je collega doorgestuurd te krijgen van een klant over een Black Dashboard met de leuke opmerking:

“Hij hangt alweer een week, en het werkt als een speer!”

En dan hebben we het over dit op maat gemaakte dashboard, bestaande uit meerdere producten en maatwerkoplossingen, dat maakt een Black Friday voor een Swyxoholic pas echt goed:

Swyx2All op outlook agenda gebaseerde routering

Swyx2All op Outlook agenda gebaseerde gespreksroutering

In elke organisatie zijn er processen waar op basis van datum en tijd het gesprek van een beller op een andere manier gerouteerd moet worden. Voorbeelden die we in de praktijk tegen komen zijn onder andere:

  • Na een bepaalde tijd moeten bellers de mogelijkheid hebben om een voicemail achter te laten
  • Tijdens het bedrijfsfeest of dat ene moment dat niemand bereikbaar is willen we toch graag bij noodgevallen iemand de kans geven ons toch te kunnen bereiken
  • De storingsdienst die op bepaalde tijden alleen bereikbaar is voor klanten die daarvoor een contract hebben afgesloten

Om die laatste maar eens wat verder uit te werken volgens een praktijk case:
Tijdens storingsdiensttijd (buiten 8:00-17:00) moeten relaties met storingsdienst contract toch support kunnen aanvragen. Daartoe hebben zij een telefoonnummer en een pincode. Daarmee kunnen zij zichzelf toegang verlenen tot de storingsdienstmedewerker. De dienstdoende storingsdienstmedewerker is regelmatig een andere collega. Hoe makkelijk is het dan om een op Outlook gebaseerde agenda te gebruiken waarmee dit geregeld wordt? De planner doet een vergaderverzoek in de storingsdienst agenda in Outlook met de collega wie storingsdienst heeft. Daarmee is ook die agenda gereserveerd met dezelfde afspraak. De Swyx2All functionaliteit leest deze informatie uit de storingsdienst agenda zodra er een telefoongesprek binnenkomt. Op basis van de agenda informatie zal die de juiste gespreksroutering uitvoeren.

Denk ook eens aan eenvoudigere afspraken. Zaken zoals de dagelijks terugkerende lunchpauze of de jaarlijkse feestdagen die niet altijd op dezelfde datum zijn. En zo zijn er nog wel meer datum/tijd gerelateerde voorbeelden te bedenken. Met Swyx2All op Outlook agenda gebaseerde gespreksroutering zijn deze te verwezenlijken.

Fervente Swyx gebruikers en beheerders kennen de ontwikkelingen van de diverse Swyx2All modules. Nieuw is dat deze vanaf heden gratis zijn. Hou de komende tijd dit blog in de gaten. Ik zal één voor één de basis varianten bespreken. Elke basis variant kent meerdere smaken. Ideeën voor nieuwe functionaliteit? Ze zijn van harte welkom! Kan je niet zo lang wachten? Ben je nieuwsgierig naar al onze Swyx2All modules? Neem dan contact op via: verkoop@adfocom.nl of bel: +31172434321.

Adfocom opnieuw Top Partner van Swyx

Opnieuw een waardering van Swyx aan Adfocom ook in 2018: Top Partner Netherlands.

We zijn verheugd dat we voor de zesde keer een Award hebben ontvangen: Top Partner Netherlands 2018. Dit is een bewijs van het cruciale deel dat Swyx speelt in onze algemene bedrijfsstrategie, namelijk om onze klanten een ruime keuze aan op maat gemaakte communicatie en IT oplossingen te bieden. We waren ook onder de indruk van de nieuwe mogelijkheden die er nu ontstaan in samenwerking binnen Within Reach Group met VoiceWorks én het Franse softwarebedrijf Centile. De eerste voorbeelden daarvan werden gelijk al geïntroduceerd met de nieuwe Swyx Trunk en Swyx meeting mogelijkheden.

Meer info en achtergrond over de Swyx Partner Technology Conferentie is hier te vinden: Swyx Partner and Technology Conference press release

Uiteraard zijn wij ook bereid om bij u langs te komen om alle nieuwe ontwikkelingen met u te bespreken. U kunt contact met ons opnemen via 0172-434321 of via verkoop@adfocom.nl

Swyx2All persoonlijke gespreksopname

Swyx2All persoonlijke gespreksopname Er zijn veel situaties denkbaar waarbij het opname van telefoongesprekken wenselijk is. Gesprekken zijn het waard om: nog eens terug te kunnen luisteren te delen met de gesprekspartner vanwege de gemaakte mondelinge afspraken na een conferentie gesprek met meerdere gesprekspartners ook de vastlegging van het gesprek te […]

Belangrijke Swyx update voor AVG/GDPR

Zoals u ongetwijfeld al heeft vernomen is op 25 mei dit jaar de nieuwe wet voor AVG/GDPR in werking gegaan.

Vanaf Swyx versie 11.20 heeft Swyx functionaliteit toegevoegd om gegevens te kunnen verwijderen van verbindingsprotocollen en trace logging bestanden waarmee SwyxWare nog eenvoudiger GDPR compliant gemaakt kan worden.

Om ervoor te zorgen dat u altijd aan de veilige kant bent bij het aanpassen van processen en het verwerken van persoonlijke gegevens met de Swyx-oplossing, heeft Swyx  een checklist voor u opgesteld. Dit helpt u om uw verplichtingen na te komen in het geval van informatie verstrekking, correctie en verwijdering, evenals de overdraagbaarheid van gegevens. Op deze manier kunt u alle GDPR-relevante aspecten in aanmerking nemen en deze dienovereenkomstig verwerken.

De checklist vindt u hier.