swyxoholic header

Swyx en Microsoft Teams, een krachtig team

EEN KRACHTIG TEAM:
Swyx biedt uitgebreide telefoniefuncties met Microsoft Teams

Swyx verbindt zijn communicatieoplossing met Microsoft Teams en biedt gebruikers nog meer functionaliteit en flexibiliteit.

Swyx heeft een intelligente koppeling gemaakt tussen zijn eigen communicatie-oplossing en Microsoft Teams. Bedrijven die Microsoft Teams gebruiken maar de extra telefoniefuncties van Swyx voor hun communicatie willen gebruiken, kunnen vertrouwen op de optimale interoperabiliteit van bestaande Swyx en Microsoft-producten. Configuratiegemak, uitgebreide functionaliteit van het contactcentrum en ondersteuning voor DECT-apparaten en bureautelefoons zijn slechts enkele van de functies die onze oplossing zo waardevol maken voor zowel telefonie- als op samenwerking gerichte gebruikers “, aldus Marco Crueger, VP Sales bij Swyx .

Met behulp van een door Microsoft gecertificeerde Session Border Controller (SBC) stelt Swyx Teams-gebruikers in staat om te bellen via het telefoonnetwerk en biedt ze bewezen Swyx-functies zoals Extended Call Routing (ECR). Gedetailleerde regels voor het afhandelen van inkomende oproepen kunnen bijvoorbeeld worden gedefinieerd wanneer een oproep moet worden doorgestuurd naar een specifieke collega, een andere afdeling, een mailbox of een mobiele telefoon. Gebruikers profiteren ook van de integratiemogelijkheden van de Swyx-oplossing, die bijvoorbeeld op CRM- of ERP-systemen kan worden aangesloten. Dit biedt bedrijven een perfecte combinatie van het centrale werkplatform van Microsoft Teams en de krachtige, aanpasbare communicatie-oplossing van Swyx.

Download voor meer informatie deze PDF of neem contact op met het sales team van Adfocom: +31172434321

Swyxforum links

Wij maken al jaren dankbaar gebruik van informatie van het Swyx forum onderhouden en opgezet door Tom Wellige. Onlangs is Swyx forum verhuist naar een nieuw domein: https://www.swyxforum.com. Dus lees je oudere blogs waarin een link staat naar de oude sites, kijk dan op: https://www.swyxforum.com veel van de oude artikelen worden daar inmiddels weer gepubliceerd. Mis je er één die belangrijk voor je kan zijn laat het dan even weten.

Swyx2All Statustekst editor

Van de collega’s van de receptie bij meerdere klanten kregen wij al eens de vraag: “Ik zou zo graag een melding willen plaatsen bij mijn collega in de telefooncentrale zodat iedereen die hem of haar wil bereiken vooraf al op de hoogte is.” Denk dan aan meldingen zoals: Op vakantie tot… of doorgaans vrij op… of werkt alleen op maan-, woens- en vrijdag. Tot nu toe konden alleen gebruikers zelf hun statustekst aanpassen via de standaard functionaliteit van Swyx. Hoe mooi zou het zijn als iemand, bijvoorbeeld een receptionist, dit centraal kan regelen. Precies dat is wat de Swyx2All Statustekst editor doet.

Swyx2All Statustekst editor

De statustekst wordt overal gebruikt binnen Swyx en is overal terug te lezen. Naast de receptionist kan uiteraard de gebruiker zelf ook zijn of haar statustekst nog beïnvloeden.

Swyx2All Directions

Hoe leuk is dat! Een klant die Swyx2All Google Maps gebruikt komt met de vraag. Kan ik nu ook gelijk zien hoe ik naar een klant toe moet rijden of hoe lang ik er over doe om daar te komen? En de aanzet tot de ontwikkeling van Swyx2All Directions was gegeven:

Swyx2All Google Directions

Bent u gebruiker van Swyx bij Adfocom Automatisering? Dan zijn al onze Swyx2All ontwikkelingen voor u ook gratis beschikbaar.

Swyx2All Record/gespreksopname uitgebreid

Gisterenmiddag werd ik verrast door een nieuwe ontwikkeling binnen onze Swyx2All Record/gespreksopname functionaliteit. Tot nu toe werden opnames van mijn eigen telefoongesprekken binnen SwyxIt! weergeven en konden ze daar worden afgeluisterd. Een veel gehoorde vraag was echter om ze af te kunnen luisteren via een telefoon. Dit is nu mogelijk met behulp van de optie Telefoon Player. Met deze functie wordt je op je telefoon gebeld en krijg je een volledig gesproken menu en alle mogelijkheden om het gesprek nog eens na te luisteren.

Leuke bijkomstigheid is dat op deze manier ook de mogelijkheden ontstaan om via de Mobile App je eigen gespreksopname terug kunt luisteren.

Bent u al klant bij Adfocom en gebruikt u een installatie van Swyx van ons? Al onze Swyx2All functionaliteit wordt voor al onze relaties gratis beschikbaar gesteld. Indien u deze nieuwe functionaliteit ook wenst horen wij dat graag.