Adfocom is specialist in Sharepoint.

SharePoint

Eenvoudig samen werken

Zoekt u een manier om documenten met elkaar te delen en bewerken? Wilt u samen websites beheren? Uren op één platform registreren of een klantenportaal inrichten? Adfocom heeft daar een oplossing voor: SharePoint Online. Dankzij dit platform, dat nauw samenwerkt met Office 365, kunt u op een eenvoudige en kostenvriendelijke wijze document- en informatiemanagement systemen realiseren. Al jaren zetten wij SharePoint naar tevredenheid in als Document Information Management System voor zowel onze klanten als onszelf.

SharePoint voor elke dag
SharePoint is kort gezegd een makkelijk te wijzigen portal waarin gebruikers documenten kunnen delen, websites beheren en met elkaar in contact kunnen komen. Daarnaast kan het gebruikt worden om functionaliteiten en informatie vanuit andere platforms en applicaties op maat samen te brengen voor de eindgebruiker. Daarmee is SharePoint de ideale ondersteuner van het dagelijkse werk.

Dit kunt u met SharePoint

Offerte management systeem

Offerte-systeem

Welke offertes staan er allemaal uit? Welke waarde vertegenwoordigen deze? Wat zijn de verkoopkansen? Wie doet op welk moment welke opvolging? Welke klantcontacten zijn er geweest? Onmisbaar in een verkoopinformatie systeem is registratie en opvolging van offertes. Met SharePoint als offerte management systeem heeft u overzicht over en inzicht in alle offertes.

Indien er toch al Microsoft office applicaties gebruikt worden om uitgebreide projectoffertes te maken, er verschillende revisies worden bijgehouden en e-mail communicatie wordt vastgelegd met hetzelfde systeem dan is offertemanagement op basis van SharePoint een onmisbare tool.

Helpdesk systeem

Helpdesk-systeem

Een helpdesk systeem is een herkenbare functionaliteit die in heel veel organisaties wordt gebruikt en op diverse manieren wordt ingezet. De door ons in SharePoint ontwikkelde, klant specifieke systemen sluiten naadloos aan op de processen van onze klanten in hun eigen branche. Kenmerkend voor relaties die bij Adfocom hun diensten afnemen is de terugkoppeling via mail en ontsluiting van de calls via het klantenportaal, uiteraard ook zelf samengesteld in SharePoint.

Urenregistratie systeem

urenverantwoording

Consultants die buiten de deur werken bij diverse klanten dienen hun werkzaamheden via werkverslagen en rapportages te verantwoorden. Technici en specialisten die voor langere tijd gedetacheerd zitten hebben behoefte aan urenstaten. Cursusleiders in onderwijsinstellingen dienen hun uren te verantwoorden op basis van projecten, deelprojecten, soort werkzaamheden en andere verbijzonderingen.

Klanten dienen het liefst per ommegaande geïnformeerd te worden via mail of een online klantenportaal zodat ook die de voortgang kunnen inzien en projecten kunnen bewaken. Met SharePoint als urenregistratie systeem kunnen gemakkelijk alle uren bijgehouden en verantwoordt worden.

Project verantwoording systeem

Een project dient van te voren in fases, stappen en data gepland te worden. Overschrijdingen in projecten, meerwerk of uitloop in planning dienen vroegtijdig voor alle partijen inzichtelijk te zijn. Zowel intern als extern. Op basis van Business Intelligence rapportages zijn deze eenvoudig te maken.

Voor het verantwoorden van een project hebben wij een systeem ontwikkeld in SharePoint waarmee gedurende het gehele project alle factoren inzichtelijk blijven voor alle betrokkenen. Op basis van PowerPivot for Sharepoint worden meerdere databases gekoppeld tot informatie systemen die zich via Excel, dashboards of andere applicaties laten ontsluiten tot krachtige tools voor de manager.

Business intelligence systeem

BI-systeem

SharePoint is bij uitstek krachtig in delen van informatie, documenten en andere digitale bestanden. Ontsluiting van databases, combineren van gegevens en deze aan laten sluiten bij bedrijfsprocessen kan alleen als er een efficiënt informatiebeheersysteem is.

Contract management systeem

nieuw-contract

Welke contracten zijn er allemaal afgesloten met welke SLA’s? Wie vallen er wel onder een storingsdienst en wie niet? Welke bedragen zijn daarbij van toepassing? Moeten contracten stilzwijgend verlengd worden? Allemaal vragen die vaak ongestructureerd en ondoorzichtig zijn door de vele varianten die op contracten van toepassing kunnen zijn. Een contract management systeem kan daarin precies het onderscheid maken dat noodzakelijk is.

Met behulp van SharePoint hebben wij een een systeem ontwikkeld dat automatisch alle ins en outs van ieder contract kent, controleert en toepast. Van SLA’s (Serviceniveau-overeenkomst) tot verlopen datums.

Klantenportaal

Met een klantenportaal is persoonlijke klantinformatie inzichtelijk op ieder gewenst moment voor de desbetreffende klant. Eenmaal vastgelegd kunnen diverse bronnen makkelijk gedeeld worden met externe relaties:

Documenten

Helpdesk en response gegevens

Uren registratie en werkverslagen

Projectverantwoording voor-, nacalculatie en realisatie

Contracten, SLA’s

Samengevat een klantenportaal. Nieuwsgierig hoe zoiets er uit ziet en werkt?
Bent u al klant bij Adfocom? Vraag uw accountmanager om uw inlognaam en wachtwoord.
Nog geen klant? Neem contact op met onze verkoopafdeling voor een vrijblijvende demonstratie.

Specialist in Sharepoint
SharePoint een ideale, kostenvriendelijke oplossing. Vanzelfsprekend realiseert Adfocom graag de implementatie van Sharepoint in uw ICT-omgeving. Wij hebben een keur aan specialisten met een passend track record in huis.

Ook helpen wij u graag om uw SharePoint omgeving in perfecte conditie te houden. Dit doen wij met SharePoint support. Hiermee leveren wij u beheer op maat voor:

Functioneel beheer

Applicatiebeheer

Performance verbetering

Preventief onderhoud

Wij zorgen er hoe dan ook voor dat u en uw medewerkers nog prettiger, efficiënter en vooral eenvoudig samen kunnen werken. Dankzij SharePoint. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat Sharepoint voor u kant betekenen.

Tevreden klanten

Adfocom klant
Adfocom klant
Adfocom klant
Adfocom klant