Cisco SMARTnet

Wij bieden bij de meeste Cisco producten meteen een servicepakket van Cisco aan te weten SMARTnet. Ook bieden wij naar een jaar of drie jaar, al naar gelang contract een verlenging hiervoor aan. Maar wat is SMARTnet nu precies? onderstaand kwam ik op de Cisco site tegen: SMARTnet is een onderhoudscontract voor Cisco producten. Het bestaat uit de volgende componenten die aan de hand van uw wensen terugkomen in een servicepakket:

  1. Cisco Connection Online (CCO) Deze toonaangevende online support en informatiedatabase omvat een omvangrijke productdatabank, een interactieve configuratietool en een support tool.
  2. Cisco Technical Assistance Center (TAC) Dit grootste technische ondersteuningsteam in de industrie wordt bemand door eersteklas Cisco engineers. Deze experts geven op basis van hun jarenlange ervaring advies op de meest uiteenlopende vragen voor het koppelen van netwerken. Het TAC is 24 uur per dag beschikbaar, 365 dagen per jaar, en in meerdere talen.
  3. Software Updates Cisco’s eigen IOS-software wordt regelmatig geëvalueerd zodat hij kan worden aangepast aan de veranderende omstandigheden in de markt. Om verzekerd te zijn van de laatste updates van de IOS-software is het mogelijk hiervoor een contract af te sluiten. Cisco is namelijk van mening dat het leven van actieve netwerkcomponenten in de eerste plaats verlengd kan worden door nieuwe software in plaats van het vervangen van de hardware.
  4. Hardware Replacement tegen het kleine risico dat een netwerk plat gaat als gevolg van een hardware storing in Cisco producten, kunt u zich indekken. Het is mogelijk een contract af te sluiten met Cisco dat u ervan verzekert dat u binnen een vooraf bepaalde tijdsduur vervangende apparatuur ontvangt.

SMARTnet staat voor:
Service
Maintenance
Advanced
Replacement
Technical support
Net = www.cisco.com

Met Cisco SMARTnet services voelt u zich zorgeloos omdat:

  • U kunt rekenen op de technische kennis van Cisco om u te helpen;
  • Cisco defecte producten voor u kan wisselen binnen 4 uur of de volgende dag;
  • U hierdoor een bescherming heeft van uw investering;
  • U beschermt blijft omdat ook  Cisco Software support en updates  onderdeel van een smartnet kan zijn;
  • U uw netwerkmanagement goed kan uitvoeren door een versie netwerkmanagement software.

Organisaties die geen SMARTnet services kopen hebben veel stress omdat:

  • U geen vervanging heeft van defecte producten binnen 4 uur en of volgende dag;
  • U alleen kunt steunen op de standaard garantie wat enkel een vervanging garandeert aan de hand van de stocklevels. Standaard vervangingen duren op zijn minst 2 weken;
  • U geen bescherming heeft van uw investering;
  • U geen beroep kunt doen op de expertise van Cisco;
  • U een uurtarief betaalt wat op zijn minst 140 euro kost met een minimale afname van 4 uur;
  • Uw beveiliging achterloopt omdat u niet voorzien wordt van de nieuwste software voor uw netwerkcomponenten;
  • Uw netwerkmanagement lastig is door gebruik van verschillende versies software.

Kortom met het kopen van Cisco SMARTnet bij uw Cisco producten bent u verzekerd van de beste support

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *