Persbericht “De sterkste Schakel”

Adfocom uit Alphen aan den Rijn is onlangs genomineerd voor de Sterkste Schakel, de regionale verkiezing voor ondernemingen die uitblinken op het gebied van service en klantgerichtheid. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door het zakenmagazine Rijnstreek Business in samenwerking met de lokale Rabobanken, Grant Thornton, de Kamer van Koophandel Haaglanden en tal van ondernemersverenigingen.

De Sterkste Schakel verkiezing, bedoeld voor ondernemingen in de Rijn- en Veenstreek, de Leidse regio en de Duin- en Bollenstreek, wordt in 2011 voor de achtste keer gehouden en heeft inmiddels de nodige waardering van ondernemers ondervonden. Dat komt vooral omdat de deelnemende ondernemingen worden voorgedragen door hun eigen zakelijke
relaties.

Adfocom  is juist daarom bijzonder verguld met de nominatie. Het is een teken van erkenning, zeker in een tijd waarin het in stand houden en uitbouwen van zakelijke relaties meer tijd en energie vergt dan voorheen.

Uit alle voordrachten worden 24 finalisten, verdeeld over acht branches, geselecteerd. De branchewinnaars en de uiteindelijke overall-winnaar worden gekozen door een deskundige jury, bestaande uit vertegenwoordigers van brancheorganisaties en winnaars van voorgaande edities. De finale speelt zich in het voorjaar van 2011 af op een mooie lokatie in de Duin-en Bollenstreek. Dan wordt bekend gemaakt wie zich de Sterkste Schakel 2011  mag noemen.

Adfocom is door eigen klanten genomineerd voor de Award “De sterkste schakel”. De award gaat naar het bedrijf in de Rijnstreek dat volgens de jury het meest klantgericht is. Er zijn awards te verdienen in diverse categorieën. Adfocom is genomineerd voor de catogorie kantoor en automatisering. We zijn zeer vereerd en danken de nu nog anonieme kiezers. Uiteraard zullen wij alles uit de kast halen om de Jury te overtuigen.

0 antwoorden

Meepraten?