Afbeeldingsresultaat voor dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 CRM

Dynamics 365 CRM is een eenvoudig te gebruiken CRM systeem voor het binnenhalen en behouden van klanten. Maar het gaat verder! Eigenlijk creëert Dynamics 365 een compleet beeld van elke relatie waarmee een bedrijf contact heeft en waarvoor het activiteiten uitvoert. Doordat het inzicht geeft in alle klantgegevens en relaties vergroot het de productiviteit en efficiëntie van medewerkers binnen het bedrijf. Dynamics CRM is de basis voor sales, marketing, service en projecten. Met vier verschillende apps biedt CRM voor elk type organisatie een oplossing:

Dynamics for Sales: Gaat verder dan SFA (Sales Force Automation). Dynamics 365 for Sales zorgt o.a. voor een beter begrip van de behoeften van klanten, biedt een compleet overzicht van de contactmomenten met uw relaties en geeft inzicht in de opbouw van uw pijplijn.

Dynamics for Customer Services: Uw klanten willen snel geholpen worden en snelle en relevante antwoorden ontvangen. Met Dynamics for Customer Service wordt het voor uw medewerkers makkelijk gemaakt aan de stijgende verwachtingen van klanten te voldoen.

Dynamics for Field Service: Plan medewerkers met de juiste taakvaardigheden op de gunstigste locaties voor werkzaamheden buiten de deur.

Dynamics for Projects Service Automation: Met Dynamics 365 for Project Service Automation beschikt u over alle mogelijkheden om tijdig en binnen het budget winstgevende projecten te leveren en tegelijkertijd de productiviteit van werknemers te verhogen.

Wanneer is een CRM systeem de juiste oplossing?

CRM staat voor Customer Relationship Management, oftewel een systeem dat het beheren van relatiegegevens eenvoudig en overzichtelijk maakt. Met Dynamics 365 CRM weten uw medewerkers wat er speelt bij een klant, zijn ze in staat om de klanten blijvend aan uw bedrijf te binden en wordt duidelijk waar de verkoopkansen liggen.

Afbeeldingsresultaat voor Dynamics 365 CRM

Eenvoudig in gebruik

Het vereist discipline van de medewerkers om ervoor te zorgen dat contactgegevens, contactmomenten, forecasts en meer worden vastgelegd. Dat gebeurt alleen als een systeem eenvoudig in gebruik is en niet ingewikkeld. Dynamics 365 CRM integreert naadloos met Office 365 Gebruikers werken in MS Outlook. Dit maakt het systeem herkenbaar, simpel en toegankelijk voor iedereen in de organisatie.

Overal en altijd

Tegenwoordig is het gebruik van mobiele devices niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Dus bestaat er ook de behoefte om klantinformatie overal en altijd te kunnen benaderen, zeker door medewerkers die veel buiten de deur zijn. Voor Dynamics 365 CRM is er een app beschikbaar op de bekende mobiele platformen (smartphone en tablet) die gebruikers toegang geeft tot de relevante informatie om een goed klantgesprek te kunnen voeren.

http://www.norriq.be/Files/Images/Comps/crmtabletandphone.png

Een complete Dynamics oplossing

Werkt u met Dynamics NAV dan beschikt het systeem over een standaard connector. Beide systemen wisselen met behulp van deze connector gegevens uit om voor de gebruiker een compleet klantbeeld te realiseren.

cid:image004.jpg@01D1DB8D.523A5000

Een geïntegreerde oplossing

Gelukkig levert Dynamics 365 CRM ook tools mee om met andere (ERP) systemen te koppelen. Met behulp van deze software kunnen we ook in deze gevallen processen efficiënter maken en het klantbeeld compleet maken.

Kortom: Waarom werken met Microsoft Dynamics 365 CRM?

  • Verbeter de kwaliteit van uw sales forecast
  • Verbeter de samenwerking en klantinzicht
  • Laat elk contactmoment tellen
  • Reageer snel op leads
  • Focus op de juiste leads
  • Word klantvriendelijk
  • Neem de juiste beslissingen door betere rapportages.