Neem contact opSharePoint

Sharepoint – eenvoudig samen werken

Zoekt u een manier om documenten met elkaar te delen en bewerken? Wilt u samen websites beheren? Uren op één platform registreren of een klantenportaal inrichten? Adfocom heeft daar een oplossing voor: SharePoint Online. Dankzij dit platform, dat nauw samenwerkt met Office 365, kunt u op een eenvoudige en kostenvriendelijke wijze document- en informatiemanagement systemen realiseren. Al jaren zetten wij SharePoint naar tevredenheid in als Document Information Management System voor zowel onze klanten als onszelf.

Dit kunt u met Sharepoint

Sharepoint Beheer

Klik op onderstaande items voor meer informatie

Onmisbaar in een verkoopinformatie systeem is registatie en opvolging van offertes. Met het SharePoint Offerte management systeem heeft u overzicht over en inzicht in alle offertes.

Onze klant specifieke helpdesk systemen sluiten naadloos aan op de processen van onze klanten in hun eigen branche. Kenmerkend is de terugkoppeling via mail en ontsluiting van de calls via het klantenportaal

Werkverslagen, rapportages, urenstaten, projectwerkzaamheden. Met het SharePoint uren registratie systeem kunnen gemakkelijk alle uren bijgehouden en verantwoord worden

Overschrijdingen, meerwerk of uitloop in planning, het dient voor alle partijen inzichtelijk te zijn. Wij hebben een systeem ontwikkeld waarmee alle factoren te allen tijden door alle betrokkenen zijn te volgen. Op basis van PowerPivot voor Sharepoint worden meerdere databases gekoppeld tot informatie systemen die krachtige tools voor de manager opleveren

SharePoint is bij uitstek krachtig in het delen van informatie, documenten en andere digitale bestanden. Ontsluiting van databases, combineren van gegevens en deze aan laten sluiten bij bedrijfsprocessen kan alleen als er een efficiënt informatiebeheersysteem is

Met SharePoint hebben wij een systeem ontwikkeld dat automatisch alle ins en outs van ieder contract kent, controleert en toepast. Van SLA’s (serviceniveau-overeenkomst) tot het verlopen van contractdatums

Met een klantenportaal is persoonlijke klantinformatie inzichtelijk op ieder gewenst moment. Denk hierbij aan contracten, helpdesk en response gegevens, projectverantwoording, uren registratie en werkverslagen. Nieuwsgierig hoe het er uit ziet en werkt?
Bent u al klant bij Adfocom? Vraag uw accountmanager om uw inlognaam en wachtwoord.
Nog geen klant? neem contact op met onze verkoopafdeling voor een vrijblijvende demonstatie.

Met SharePoint support helpen wij u graag om uw SharePoint omgeving in perfecte conditie te houden door;

Functioneel beheer

Applicatiebeheer

Performance verbetering

Preventief onderhoud

SharePoint voor elke dag

SharePoint is kort gezegd een makkelijk te wijzigen portal waarin gebruikers documenten kunnen delen, websites beheren en met elkaar in contact kunnen komen. Daarnaast kan het gebruikt worden om functionaliteiten en informatie vanuit andere platforms en applicaties op maat samen te brengen voor de eindgebruiker. Daarmee is SharePoint de ideale ondersteuner van het dagelijkse werk.

Specialist in Sharepoint

SharePoint een ideale, kostenvriendelijke oplossing. Vanzelfsprekend realiseert Adfocom graag de implementatie van Sharepoint in uw ICT-omgeving. Wij hebben een keur aan specialisten met een passend track record in huis.

Maak een afspraak

Wij zorgen er hoe dan ook voor dat u en uw medewerkers nog prettiger, efficiënter en vooral eenvoudig samen kunnen werken. Dankzij SharePoint. Wilt u inventariseren hoe u uw eigen bedrijfsprocessen kunt optimaliseren? Maak dan een afspraak met één van onze specialisten. We laten ons graag door u uitnodigen om u alles te vertellen over de mogelijkheden.

Maak een afspraak!

Wilt u inventariseren hoe u uw eigen bedrijfsprocessen kunt optimaliseren? Maak dan een afspraak met één van onze specialisten. We laten ons graag door u uitnodigen om u alles te vertellen over de mogelijkheden van Swyx.

Of bel 088 23 36 266