Microsoft Teams staat centraal in de bedrijfscommunicatie. Het programma is niet meer weg te denken van de werkplek: chatten, documenten uitwisselen, e-mail en powerapps. Alles geïntegreerd in één systeem. Maar gebruik je Teams al om te bellen? Je kunt er dezelfde headset of camera voor gebruiken; wisselen van device om te (video)bellen hoeft niet meer.
Het gemak van bellen met Teams
Niet meer wisselen van applicatie of device om een telefoongesprek te voeren. Je gebruikt je “oortjes” of headset of camera zoals in alle andere Teams gevallen. Je belt naar een mobiel of vast nummer door er simpelweg op te klikken of door het nummer in te toetsen via het Dial Pad. Op deze manier kan Microsoft Teams de gehele telefooncentrale vervangen, al is dit geen noodzaak om te kunnen bellen. Je kunt vandaag al starten met bellen via Teams, zonder afbreuk te doen aan de bestaande telefonie oplossingen.
Op zoek naar meer informatie van een van onze specialisten? Neem dan contact met ons op.
Gemakkelijk een nummer kiezen, ongeacht het device
Met Microsoft teams kun je eenvoudig een gesprek starten naar een telefoonnummer. Via de juiste integratie kan een nummer aangeklikt worden, en Teams doet de rest. Het prettige is dat de gesprekshistorie uiteraard mee gaat over alle apparaten. Dus ook uw mobiele apparaten. Dit betekent dat de manier van communiceren over alle apparaten hetzelfde is. Een nummer in de mail aanklikken is direct bellen. Vanaf de tablet, smartphone of direct vanuit de Teams client op de desktop.
Kan teams als volledige centrale dienen of integreren met mijn bestaande telefonie oplossing?
Ja! Als de overstap nog te groot is, of functionaliteiten (zoals een klantenkaart die opent bij een binnenkomend gesprek) nog niet in Teams beschikbaar zijn, kan Teams geïntegreerd worden met de bestaande telefonie. Teams kan als zelfstandige centrale functioneren, maar kan ook gecombineerd worden met een reeds aanwezige telefonie oplossing. Een voorbeeld hiervan is de integratie met het Swyx platform. Via Swyx behoud je het gemak van de Swyx2all oplossing(en) van Adfocom. De centrale bedienpost, outlook integratie, storingsdienst en inzicht in wachtrijen, in combinatie met Microsoft Teams, biedt je het beste van beide werelden. Uiteraard wordt de status van gebruikers over beide systemen weergegeven. Bel je in Teams? Dan ziet de receptioniste dit terug in Swyx.
Maak een afspraak!
Wilt u inventariseren hoe u uw eigen bedrijfsprocessen kunt optimaliseren? Maak dan een afspraak met één van onze specialisten. We laten ons graag door u uitnodigen om u alles te vertellen over de mogelijkheden van Microsoft Teams.
Maak een afspraak!
Wilt u inventariseren hoe u uw eigen bedrijfsprocessen kunt optimaliseren? Maak dan een afspraak met één van onze specialisten. We laten ons graag door u uitnodigen om u alles te vertellen over de mogelijkheden van Swyx.
Of bel 088 23 36 266