swyxoholic header

Update: Swyx Mobile

Met de nieuwe versie van de Swyx Mobile client “Swyx Mobile voor Android”  kunt u ook uw Bluetooth-headset gebruiken om gesprekken te beantwoorden en op te hangen.

Versie 2.3.0 is nu beschikbaar in de App Store.

Swyx2All inzicht in telefonie op basis van Microsoft PowerBI

Het is al zo standaard geworden en alle klanten zijn er vanaf dag 1 dat we Swyx2All Microsoft PowerBI introduceerde zo blij mee dat je bijna gaat vergeten te melden dat deze fantastische combinatie van oplossingen de meest gewilde en geïnstalleerde oplossing is. De flexibiliteit en het maatwerk dat je kunt leveren op verzoek van een klant lijken haast oneindig. Zomaar enkele voorbeelden vanuit onze standaard oplossing welke meegeleverd worden door ons bij Swyx installaties al dan niet hosted.

Wie krijgt nu de meeste gesprekken en waar worden die dan het meest naar toe doorverbonden? Naar welke gebieden bellen we zoal uit? Centraal dashboard met welke dat welke maand en welke personen hebben de piekmomenten? Hoe verhouden de gesprekken zich op het call center tussen de diverse agents? Zomaar een greep uit de vele 10 tallen dashboards die er zijn dan wel op aangepast kunnen worden aan de wens van de klant.

 Fervente Swyx gebruikers en beheerders kennen de ontwikkelingen van de diverse Swyx2All modules. Nieuw is dat deze vanaf heden gratis zijn. Hou de komende tijd dit blog in de gaten. Ik zal één voor één de basis varianten bespreken. Elke basis variant kent meerdere smaken. Ideeën voor nieuwe functionaliteit? Ze zijn van harte welkom! Kan je niet zo lang wachten? Ben je nieuwsgierig naar al onze Swyx2All modules? Neem dan contact op via: verkoop@adfocom.nl of bel: +31172434321.

Nieuw: Swyx Mobile voor de IPad!

Nieuw: Swyx Mobile nu ook beschikbaar voor iPad! Met de update van onze klant Swyx Mobile voor iOS u de app ook comfortabel op de Tablet gebruiken. Versie 2.5.0 is nu beschikbaar in de App Store.

Black (Friday) dashboard

Grappig om op Black Friday een bericht van je collega doorgestuurd te krijgen van een klant over een Black Dashboard met de leuke opmerking:

“Hij hangt alweer een week, en het werkt als een speer!”

En dan hebben we het over dit op maat gemaakte dashboard, bestaande uit meerdere producten en maatwerkoplossingen, dat maakt een Black Friday voor een Swyxoholic pas echt goed:

Swyx2All op outlook agenda gebaseerde routering

Swyx2All op Outlook agenda gebaseerde gespreksroutering

In elke organisatie zijn er processen waar op basis van datum en tijd het gesprek van een beller op een andere manier gerouteerd moet worden. Voorbeelden die we in de praktijk tegen komen zijn onder andere:

  • Na een bepaalde tijd moeten bellers de mogelijkheid hebben om een voicemail achter te laten
  • Tijdens het bedrijfsfeest of dat ene moment dat niemand bereikbaar is willen we toch graag bij noodgevallen iemand de kans geven ons toch te kunnen bereiken
  • De storingsdienst die op bepaalde tijden alleen bereikbaar is voor klanten die daarvoor een contract hebben afgesloten

Om die laatste maar eens wat verder uit te werken volgens een praktijk case:
Tijdens storingsdiensttijd (buiten 8:00-17:00) moeten relaties met storingsdienst contract toch support kunnen aanvragen. Daartoe hebben zij een telefoonnummer en een pincode. Daarmee kunnen zij zichzelf toegang verlenen tot de storingsdienstmedewerker. De dienstdoende storingsdienstmedewerker is regelmatig een andere collega. Hoe makkelijk is het dan om een op Outlook gebaseerde agenda te gebruiken waarmee dit geregeld wordt? De planner doet een vergaderverzoek in de storingsdienst agenda in Outlook met de collega wie storingsdienst heeft. Daarmee is ook die agenda gereserveerd met dezelfde afspraak. De Swyx2All functionaliteit leest deze informatie uit de storingsdienst agenda zodra er een telefoongesprek binnenkomt. Op basis van de agenda informatie zal die de juiste gespreksroutering uitvoeren.

Denk ook eens aan eenvoudigere afspraken. Zaken zoals de dagelijks terugkerende lunchpauze of de jaarlijkse feestdagen die niet altijd op dezelfde datum zijn. En zo zijn er nog wel meer datum/tijd gerelateerde voorbeelden te bedenken. Met Swyx2All op Outlook agenda gebaseerde gespreksroutering zijn deze te verwezenlijken.

Fervente Swyx gebruikers en beheerders kennen de ontwikkelingen van de diverse Swyx2All modules. Nieuw is dat deze vanaf heden gratis zijn. Hou de komende tijd dit blog in de gaten. Ik zal één voor één de basis varianten bespreken. Elke basis variant kent meerdere smaken. Ideeën voor nieuwe functionaliteit? Ze zijn van harte welkom! Kan je niet zo lang wachten? Ben je nieuwsgierig naar al onze Swyx2All modules? Neem dan contact op via: verkoop@adfocom.nl of bel: +31172434321.