Weg met papaieren facturen

Weg met dat papier, verstuur uw factuur digitaal!

Digitaal factureren, sinds vorige jaar februari is dat belastingtechnisch geen probleem, de overheid stimuleert dit juist. Relaties van Adfocom zijn er inmiddels al gewend dat onze facturen per e-mail worden verstuurd in plaats van per post. Maar waarom zou een bedrijf eigenlijk digitaal moeten willen factureren? Vele argumenten op het gebied van efficiëntie […]

Mobiel werken

Het nieuwe werken… hoe mobiel wil je zijn?

Een enthousiaste buitendienst collega mailde gisteren: “@Wilco: Nu heb ik alles op mijn iPhone werkend: eerst tijdens het wachten op mijn pizza bij de pizzeria m’n werkbon gemaakt via de SharePoint app, vervolgens in de auto via onze Swyx server nog even bellen Moet niet gekker worden! Ik moest alleen […]

IT helpdesk

Hulp nodig? Bel Adfocom helpdesk

Een boodschap die we nog niet voldoende hebben geventileerd! Ten onrechte, want klanten die het nummer kennen en de weg hebben gevonden maken er dankbaar gebruik van. 088 2 33 62 66 brengt u in direct contact met de Adfocom helpdesk. Onze speciaal opgeleide medewerkers kennen de klanten, beschikken over de […]

De Sterkste Schakel

Persbericht “De sterkste Schakel”

Adfocom uit Alphen aan den Rijn is onlangs genomineerd voor de Sterkste Schakel, de regionale verkiezing voor ondernemingen die uitblinken op het gebied van service en klantgerichtheid. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door het zakenmagazine Rijnstreek Business in samenwerking met de lokale Rabobanken, Grant Thornton, de Kamer van Koophandel Haaglanden […]

Gartner IT technologie Top

De Gartner Top 10

Gartner maakt ieder jaar een Top 10 van strategische IT-technologieën bekend. Als wij als Adfocom kijken naar de Top 3 dan kunnen we stellen dat we enige tijd terug tot dezelfde conclusies zijn gekomen namelijk: Cloudcomputing Mediatablets met mobile applicaties Sociale media Adfocom heeft qua ontwikkeling niet stil gezeten. Wij […]